2006/09/19

D77 - Sneg


AUG26 - Day77 - Ekaterinburg - Km6964

Dissabte nit i darrera nit a la ciutat, avui es el dia perfecte per anar de festa. Truco a Oleg i quedem tambe amb Igor i la seva xicota Alla en un bar del centre de la ciutat. El lloc s'omple de gent pero cap al tard decidim anar a Sneg (neu en rus), la discoteca de moda de la ciutat. Una mica lluny del centre, enmig d'una zona industrial. Em paren a la porta amb contundencia, jo intento parlar en rus i dir que vull entrar, quan noten que soc extranger els dos porters somriuen i m'obren la porta amicalment. Sembla que el fet de parlar angles obre mes portes de les que tanca en aquest pais. A dins conec Larissa, que em parla d'un amic seu danes, parlem en alemany que ella parla forca be, almenys millor que jo i m'explica que a Ekaterinburg encara es dificil trobar-hi extrangers.
budapest2beijing@gmail.com

Today is Saturday, tomorrow I will leave the city, so it's time to meet Igor, Oleg and go party tonight. The most popular night club these days in Ekaterinburg is Sneg (snow in russian). It's not in a walking distance from the city centre, we take taxi and go there, industrial area. The place is big, full of people and nice. I meet Larissa that speaks only russian and german, is good opportunity for me to try to remind my german language skills. She explains about his friend (boyfriend?) from Denmark and how strange is still to find foreigners in Ekaterinburg.
budapest2beijing@gmail.com