2006/09/18

D74 - Igor


AUG23 - Day74 - Ekaterinburg - Km6964

Casualitats de la vida. Fa uns mesos, quan vaig anar de visita a Dublin, vaig retrobar-me amb Igor. Igor i jo vam comencar a treballar a Xilinx Ireland junts el Maig del 2000. Ell encara viu i treballa a Dublin. Parlant durant una festa a casa d'un amic li vaig explicar els meus plans de viatjar per Russia, quan em va dir que ell es d'Ekaterinburg i que hi va de vacances a l'estiu durant una setmana, que potser podriem arreglar les dates i coincidir. Doncs aqui estem ara, a milers de quilometres de la capital irlandesa, asseguts en una terrassa i bevent cervesa rusa junts.
budapest2beijing@gmail.com

Today I meet with Igor. Igor and I started our work at Xilinx Ireland in Dublin at the same time in May 2000. Last April, during my short visit to Dublin, we met in a friend's barbeque party. I explained him my plans to visit Russia and we agreed to meet in his native town Ekaterinburg. Now we are here, thousands of kilometers away from Ireland, drinking russian beer together.
budapest2beijing@gmail.com