2006/08/10

D40 - Masha and Arina


JUL20 - Day40 - Moskva - Km4390

Com que Moscou es una ciutat gran i cara, abans de venir vaig intentar trobar contactes en cas que Tania em falles. Gracies a Sandra (Equador) em vaig posar en contacte amb Masha i despres amb Arina, que estudia espanyol i li feia il.lusio coneixer-me. Avui deixo que Tania passi una estona amb la seva mare a soles i jo quedo amb elles. Una altra cita a cegues, jo no he vist mai una foto ni d'Arina ni de Masha. A l'estacio de metro ella em reconeix a la primera. Arina (21) estudia art a les nits i treballa de dissenyadora durant el dia. Estudia espanyol i frances i tambe parla angles. La conversacio es una barreja d'espanyol i angles. Passegem una estona per la ciutat i mes tard arriba Masha per anar sopar plegats. Ens caiem be i decidim que ens hem de tornar a trobar abans que jo segueixi el meu cami cap a Siberia
budapest2beijing@gmail.com

I got the email of Masha through Sandra, a friend from Ecuador that studied in Moscow for 5 years. Today we are going to meet, first with Arina (21) friend of Masha and later she will join us for dinner in Mu-Mu. I don't know Arina, I have never seen a picture of her but she recognizes me very quick in the metro station. She is learning spanish and can speak english as well. We mix both languages in our conversation. Arina study arts in the evenings and works as designer during the day. We walk and talk for a while until Masha arrives. In the restaurant they help me to choose the traditional food and the waitresses seem to enjoy and try to speak english with me. I get more smiles in Moscow than I thought.
buapest2beijing@gmail.com